Varaus- ja peruutusehdot

Varaus- ja peruutusehdot

VARAUS- JA PERUUTUSEHDOT SEKÄ MAKSUEHDOT

 

Majoitus vuorokausi

Majoitus vuorokausi alkaa klo 12:00 ja päättyy klo 10:00

 

Yksittäiset asiakkaat

Jos olet estynyt saapumasta varaukset tulee ehdottamasti peruuttaa ensisijaisesti puhelimitse.

Jos kyseessä on jo maksettu varaus, voit anoa takaisinmaksua sähköpostitse osoitteessa info@vartiaistenpalvelut.fi. Muista aina ilmoittaa nimesi ja majoituksen ajankohta. Luottokortilla maksetut varaukset hyvitetään pääsääntöisesti takaisin luottokortille ja verkkopankkimaksut sille tilille, josta maksu on suoritettu. Takaisinmaksuanomus tulee tehdä viimeistään 14 vrk peruutuksen jälkeen.

 Normaaliajankohtien varaukset

Yhden yön varauksissa varaus voidaan peruuttaa varauksen alkamista edeltävänä päivänä kello 18.00 mennessä, tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta majoitusliikkeellä on oikeus veloittaa koko varauksen arvo.

  • Useampaa yötä tai majoitusyksikköä koskevan varauksen asiakas voi peruuttaa 7 vuorokautta ennen varauksen alkamispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneesta peruutuksesta on majoitusliikkeellä oikeus veloittaa 50 % varauksen arvosta siltä ajalta, kun majoitusyksikköä ei ole saatu myytyä edelleen.
  • Jos asiakas peruuttaa useampaa yötä tai majoitusyksikköä koskevan varauksensa alle 48 tuntia ennen varauksen alkua eikä majoitusyksikköä saada myytyä edelleen, on majoitusliikkeellä oikeus veloittaa koko varauksen arvo.

Saapumatta jättäminen: on oikeus periä asiakkaalta varattujen palvelujen täysi hinta

Lähtö ennen sovittua ajankohtaa: käyttämättä jääneeltä ajalta veloitetaan täysi hinta

 

YLEISET EHDOT (YKSITTÄISET ASIAKKAAT JA RYHMÄT)


Majoittuminen ja siivous

Majoitushintaan kuuluu majoitusyksikön käyttöoikeus. Hintaan sisältyvät majoitusyksikköön kuuluvat varusteet. Asiakkaiden edellytetään käyttävän liinavaatteita. Asiakkaalta kuitenkin edellytetään, että hän tyhjentää jääkaapin ja tiskaa astiat.

 

Pidätämme oikeuden laskuttaa asiakasta jälkikäteen, mikäli siivous vaatii ylimääräistä siivousta tai erikoispesuaineiden käyttöä (35 € + alv 24%).

 
Häiriökäyttäytymisestä johtuva varauksen keskeytys

Mikäli asiakas/varaaja käyttäytyy  yleisten järjestyssääntöjen vastaisesti eikä majoituksen edustajan antamasta ilmoituksesta/huomautuksesta huolimatta lakkaa aiheuttamasta häiriötä tai vaaraa varaamassaan majoitusyksikössä tai lähiympäristössä, on majoituksen antajalla oikeus keskeyttää varaus välittömästi. Kaikista yllä olevista toimenpiteistä aiheutuneet todelliset kustannukset laskutetaan varaajalta.

 
Vauriot, puutteet ja reklamaatiot

Kaikki majoitusyksikön varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset tulee osoittaa välittömästi henkilökunnalle, jolloin ne voidaan mahdollisuuksien mukaan korjata tai kompensoida. Jälkikäteen tehtyjä valituksia ei huomioida. Samoin asiakas on velvollinen ilmoittamaan välittömästi ja korvaamaan majoitusyksikölle tai muille rakennuksille ja niiden irtaimistolle aiheuttamansa vahingot. Ilmoittamattomat vauriot laskutetaan todellisten kulujen mukaan jälkikäteen: Varaaja on täysimääräisessä vastuussa varaamansa majoitusyksikön kunnossa pysymisestä majoitusvarauksensa aikana. Palvelun tarjoaja ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista ongelmista (esim. katkokset vesi- tai sähköverkossa, tietoliikenne- tai tv-verkossa).

 
Henkilömäärä

Majoituksen suurin sallittu henkilömäärä on sama kuin vuoteiden ja lisävuoteiden määrä. 
 

Alaikäiset majoittujat

Alaikäiset ovat tervetulleita majoittumaan. Edellytämme, että jokaisella alaikäisellä majoittujalla on huoltajaltaan saatu vapaamuotoinen lupalappu mukanaan tai se on lähetetty sähköpostitse ennakkoon. Lapussa tulee olla myös huoltajan puhelinnumero. Kaikki huoneissa majoittujat ovat yhteisvastuussa, jos irtaimistoa rikotaan tahallisesti tai varastetaan. Ilmoitamme kaikesta ilkivallasta myös huoltajille ja tarvittaessa myös poliisille.

 

Tupakointi ja lemmikkieläimet

Tupakointi on sallittu vain majoitustilojen ulkopuolella. Luvattomasta sisällä tupakoinnista palvelun tarjoajalla on oikeus veloittaa siivouksesta ja tuuletuksesta aiheutuneet lisäkulut. Lemmikin tuonti ei ole sallittu. 

 
Sairastapaukset

Ryhmävarauksissa yhden henkilön sairastuminen ei oikeuta perumaan koko varausta.

 
Erimielisyydet

Ensisijaisesti palvelun tarjoaja ja Asiakas neuvottelevat mahdollisista erimielisyyksistä ja pyrkivät ratkaisuun. Jos asiakas ja palvelun tarjoaja eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi.

 
Palvelun tarjoajan oikeus peruuttaa varaus

Hurtan Holvi ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamasta varauksen peruuntumisesta. Asiakkaalla on tällöin oikeus saada mahdollisesti etukäteen maksamansa majoitushinta takaisin. Palvelun tarjoajan vastuu rajoittuu vain maksetun summan palauttamiseen, eikä velvoitetta korvaavan kohteen tarjoamiselle ole. Force majeure –tapauksessa palveluntarjoaja voi mahdollisuuksiensa mukaan tarjota varauksen peruuttamisen vaihtoehdoksi varauksen vaihtoa toiseen majoitusmuotoon.

Palvelun tuottajalla on oikeus milloin tahansa muuttaa palvelua, sen sisältöä, saatavilla oloa ja tämän sopimuksen ehtoja ilmoittamalla siitä Asiakkaalle kotisivuillaan. Muutokset tulevat voimaan välittömästi kuitenkin niin, että Asiakkaan varauksiin sovelletaan aina varauksen tekohetkellä voimassa olleita ehtoja.

MAKSUEHDOT:

MAKSU KÄTEISELLÄ SAAVUTTAESSA

 

PAYTRAIL (tulossa)